187bin instagram cookies dosyasını paylaşıyorum! Bedava User! id pass

instagram scripti olan arkadaşların sürekli çektikleri bir sıkıntı userdir. User sayısını arttırmak çok satış çok para demektir. Bunun için hit gerekir masraf gerekir v.s v.s. vs.. lafı fazla uzatmadan konumuza dönelim. En çok girilen tercih edilen googleda nerdeyse her kelimede 1-2-3. sıralarda olan sözde güvenli takipçi beğeni sistemin datalarına ulaşmış durumdayım.


net olarak 187.862 adet cookie si bulunan sistemin cookies dosyasını winhttrack ile indirip sıkıştırdım. Sizin için güzel bir hediye paketi yaptım. Klasörün içinde cookiesleri sql ye aktarabilmeniz için ekle.php adında bir dosya bulunuyor. Bu dosyayı siteadi.com/ekle.php şekinde çalıştırdığınızda scriptinizde bulunan config.php den db bilgilerinizi sql bilgilerinizi alarak tüm cookiesleri sql members tablonuza 30 saniyede aktarıyor. 

işlemi başlatmadan önce mevcut sql nizdeki members tablosunun önce yedeğini alın sonra boşaltın. dikkat edin silin demiyorum boşaltın! sonra bahsettiğim işlemi yapın.

Bu dosya ne işe yarar kısaca açıklayalım id:pass denen kullanıcı adı şifre tablosunun oluşumu için ve hesaplardan token izinlerinin alınması için instagram tarafından oluşturulan cookies dosyaları gereklidir. Bu dosyaların kaynağını bol havuzlu sistemden size sundum!


.....
Demoyu Görüntüle
indir butonuna tıklayın açılan sayfada 5 saniye sonra sağ üst köşede geç butonuna tıklayın ve rar dosyasını indirip kurun. rar dosyası şifresizdir.

İNDİR (Güncel Link) "Yenilendi!"

Blogger tarafından desteklenmektedir.